fan va b

Söndag idag, fan va inte okej. Igår på kvällen så var mamma och pappa borta så jag brorsan och grannen lagade middag. Vid typ 12 började vi titta på two and a half men. Tittade typ hela natten och ja, nu är jag vaken. Inte mycket som händer här inte.Hoppas väl på att något kul händer idag men har inte så stora förväntningar.. måste fortfarande läsa ut den där boken som jag snackade om förut.. har inte läst någonting på hela lovet :p Aja, imorgon så börjar vi iallafall klockan 13 så det är ju chill. Nästan som en extra lov dag? tycker jag iallafall. Vet inte vad jag ska göra nu, typ chilla på datorn? sen blire duscha och läsa ut boken, om inget roligare händer såklart.

Kommentarer
Postat av: Laramore ^^

Snygg header :3

2011-03-06 @ 11:40:28
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0