dreams do come true

hej :) har inte blivit mycket bloggande för min del senaste dagarna. Igår var jag på the most amazing gala premiere ever, hah. PURPLE GLASSES. FATTA NICE. hah började as böla när jag såg dom, pinsamt. Förutom purple glasses och lila mattan så träffade vi också massa bloggare! bla. Amir, Paow, Hugo Rosas, Daniel Paris (i mitt hjärta!), Jackie Ferm (bloggar hon?), Yousef och Sabi, omg vi kommer typ vara med på hans webb tv? hehe, när vi sa hej till honom så filmade dom och stack ner en stor mick framför oss typ.. haha vi får se vart det leder ;) Annars så var filmen helt underbar.. tror dock att jag hade lite för höga förväntningar med tanke på vad jag läst på twitter, men filmen ägde ändå.. Satt och bölade hälften av filmen (en gång för att jag kom på att jag hade purple glasses på huvudet, lol), fick till och med fläckar innanför glasögonen(?!) vet inte riktigt hur det var möjligt men det måste ju ha kommit från mina tårar? aja, Nu borde jag egentligen sitta och plugga till engelska provet vi har imorgon men jag kände ett enormt sug efter att höra Next2You och har den varken på iPoden eller mobilen, så det blev till att starta datorn ;) aja, nu ska jag kolla twitter lite snabbt sen blir det troligtvis plugg.



en del av gårdagens outfit + PurpleGlasses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0