dålig uppdatering

jag känner att jag inte vart nå vidare på att uppdatera men jag har haft fullt upp den hä helgen. är på riktigt dåligt humör ska ni veta också! när jag kommer till träning verkar det gå riktigt bra tills kanske efter en timme så gör jag nåt konstigt med mitt knä så nu kan jag knappt gå! (y) känner mig så otroligt lyckad, plus att vi har tävling på lördag. det lär ju gå bra, och jag känner verkligen ingen press på att jag inte ens har kört ett av varven vi ska köra! uuuuusch, men vi får se hur det går, jag har så braiga tränare så det löser sig väl förhoppningsvis. nu ska jag kolla på ett avsnitt one three hill och sen ska jag duscha och sen krypa ner i säng och försöka sova så mycket som möjligt. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0