:D

är så glad för jessicas skull! jag reagerade på ungefär samma sätt som wilma, skrek typ och börja hoppa. inte alls tjejjigt, nejnej. Men jag kan ju inte påstå att jag inte är avundsjuk, fatta va kul! Du är verkligen värd det gumman! :D sen jag uppdaterat sist har jag pratat med mormor, och den 25 blir det tjejhelg :D wiho, ni kommer få reda på mer sen :) efter det så skrev jag in en massa glosor på glosor.eu och sen satte jag på ett avsnitt av one three hill och nu ska jag gå och duscha! imorn blir det plugg för mig eftersom jag fortfarande inte få träna. Mitt knä är förresten mycket bättre till er alla som är intresserade! eller jag går iaf inte runt och ser ut som ett haltande freak :) men nu måste jag gå och duscha! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0