crew

hej! sen jag skrev sist har jag vart i sollentuna, köpte inget men jag lär väl ha flera chanser på mig.. :p aja, när sanna & hennes familj kom så kollade vi på bilder från hassela och gamla bilder från när vi va små, lite små roligt :) sen kollade vi lite på melodifestivalen men jag och sanna gick ut och gick med hundarna, vi träffade även på lite najs folk ute, haha nej men vi snacka lite med dom sen gick vi hem och lämna hundarna och gick tillbaka till dom. Vi kom hem runt elva och sedan dess har vi snackat, kollat på mer bilder och lite sånt! dom ska snart hem och då ska jag nog kolla på ett avsnitt av one three hill eller bara gå och lägga mig.
Imorgon är det gudstjänst som gäller tror jag, riktigt taggad. sen är det träning på kvällen igen. men ska vara lite social nu!
bjuder på den osminkade bilden på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0