Chill i soffan med Ben and Jerry ;)

Åå, måste bara säga att jag är så himla glad för din skull Jessica. Vill inte säga vad det är, det får hon göra själv, men jag hoppas att du får det riktigt bra och att allt blir bättre en vad du tänkt dig. Jaa, vad ska man säga? Lycka till kanske ? :P jessia ringde nyss och berätta det här. Även fast det inte gäller mig så blev jag aldeles glad.. Just nu sitter jag bara och ler framför datan, haha. Aja, innan Jessica ringde så hade hon, Sarah Kim och Nor varit hos mig och kollat på film och käkat massvis med Ben and Jerry´s. Så himla smaskigt och mysigt när man bara gör något sånt helt spontant. Fast jag tror att det här blir sista gången jag kollar på film samtidigt som Jessica, Kim och Nor. Dom är så jäkligt flabbiga.. Garvar all the time så man inte hör ett skit av vad dom säger på tv:n. Riktiga skitungar asså ! Fast jag älskar er ändå ;) Nu är planen att jag ska plugga lite svenska och kanske matte. Får se vad jag hinner. men nu är i alla fall min data fixad, så det blir kanske lite mera uppdatering från min sida. Men jag kan inte lova något... Imorgon så kommer mamma + familj hem och jag åker och möter dom på arlanda. Dom har ju varit i Thailand typ två månader längre än oss, så det ska bli kul att träffa dom igen. har aldrig varit borta från mamma så lång tid förut. Har saknat dom..
men nu måste jag sätta igång med pluggandet. Tror att det hät blir sista inlägget för idag. men läggerin lite bilder i alla fall ;)


Bjuder på värdens snyggaste bild på mig från i söndags, haha.

Ben and jerry´s is the best.

Vår, here we come !

Haha, jessicas supersnygga outfitt efter gymmer igår.

Philip i mina balla brillor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0