busy

tjaa, ingen bra uppdatering från min sida i helgen, men faktiskt.. hela dan igår var jag ute och letade outfit till gala premiären. Kom hem vid sex och då hann jag vara hemma en timme innan jag drog hem till Wilma som sarah har skrivit om :) kom hem vid 11 ungefär och då gick jag och la mig. Idag gick jag upp vid nio och duschade och fixade mig till kyrkan, var där i tre timmar och det var faktiskt rätt så kul idag :D Efter kyrkan åt jag lunch en snabbis sedan åkte jag till stinsen och köpte en mini krustång! as gullig. Kom hem för typ en halvtimme sen och har än sålänge bara hunnit titta på en del av min dagliga dos av youtube ;)


pytteliten men perfa när man behöver lite volym.. hade tänk att använda den imorgon till gala premiären :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0