Bingolotto ikväll

Kom hem från kyrkan för typ 35 minuter sen, fyfan jag fick kväljningar av det där oblatet, så jävla äckligt :o aldrig mer. Nu har jag iallafall hunnit äta lite lunch, blev taco rester sen i fredags, gott faktiskt. Dagens planer är att bara chilla här hemma tills klockan sex då min kusin kommer och hämtar mig, vi ska dra hem till farmor och göra henne sällskap framför bingolotto, hah :D alltid lika trevligt.


Det jag köpte igår..Trosor från Hm 79,50/3st. Ögonskugga från Loreal 135kr. Läppsylet från eos, 89kr.
Måste bara säga att läppsylet äger, både smakar och luktar som det där persiko godiset, mjuka läppar + att förpackningen är super söt, värsta bollen ju. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0