Bättre sent än aldrig

Kom för ett tag sen hem från dansen. Allt gick bra och jag är lika slutkörd som alltid. När jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen och nu så sitter jag här framför datan. Pappa kom också hem med en väckarklocka till mig. Det funkar ju seriöst inte på Iphonen! Den bara strular så jag kommer upp aldeles för sent på mornarna. No good ! Men nu så blir det anorlunda ;)
Imorgon så åker antingen jag och Jessica (kanske Sarah?) till gymmet, eller så kanske vi åker och kollar efter praoplatser...? Jag vet inte hur det blir :S En sak som jag måste göra i alla fall är plugga. Engelska prov på onsdag och just nu känner jag mig inte alls redo. Desutom så har vi typ spanska läxa också. Får alltså kämpa på!
Och jag ska börja redan nu med engelska glorosna. Puss o Godnatt !

En bild på min kära mamma och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0