A boy falls in love through his eyes, a girl through her ears.

Efter frukosten imorse så hoppade jag in i duschen sen drog hela familjen till Media Market och tittade på nya högtalare till tv-rummet... mysigt, right? Sen åkte vi typ runt hela dagen, gjorde lite små fina ärenden, köpte världens mysigaste filt, och åt lunch på Ikea. När vi kom hem la jag mig i sängen och läste.. orkade bara läsa 40 sidor så har fortfarande 25 kvar. Aa, sen har jag nördat datorn tills nu. Var nyss nere i köket och frågade efter mat, det blir ungspannkaka om en timme efter solsidan, najs. Har inte ätit mat så här sent på skit länge... eller jo igår, men det var en undantag. Ska fortsätta nörda datorn tills solsidan börjar, sen efter solsidan ska jag äta pannkaka men det vet ni ju redan. okej, so for now (lol at Ulrik).


omg, I'm on a bigscreen at Times Square. Kan du hitta mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0