The first

Hej hej !

Jaa, det här är då den sista i "gänget". Wilma heter jag och jag bor prcis som Sarah och Jessica i Sollentuna. I en villa i Sjöberg. Jag är 14 år (fyller i sommar 15) och jag går i Edsbergsskolan i bästa klassen 8a. Min fritid går just nu åt till att dansa tre gr i veckan och bara hänga med kompisar. Annars så är ganska lång, blond, blåögd och usel på att stava.
Det här var då jag lite kortfattat, typ lär känna Wilma på en minut ? :)

Jag har också precis kommit hem från Thailand där jag bott i fyra och en halv månad. I onsdags kom jag, med två av mina syskon hem till sverige igen för att bo hemma hos min pappa. Nu tror ni säker att jag är värsta negern, men tyvärr nej.. den mesta har försvunnit så jag ser ut som en riktig svensson, haha (Hej brun utan sol ?!) . Men jag har faktiskt haft det riktigt bra i Thailand med massor av sol, bad och nya kompisar. En riktig omställning till Sverige. Här är det ju sjukt kallt och snöigt...

Dagen har jag spenderat med S och J ( Sarah och Jessica). Vi fixade bloggen och lyssnade på musik. Så himla mysigt ! En sån där sak som man värkligen saknar när man bott i Thailand. På eftermiddagen var det dags för dans. Först femine vibe (typ pussy cat dolls dance) och senare jassfunk. Det var sjukt jobbigt att  köra båda passen och min mage är typ helt seröst slutkörd. Snacka om att jag kommer att ha träningsvärk i morgon ! 
Nej nu ska jag ladda för min andra skoladag här i Sverige. Fast tur att man har lite sovmorgon. Börjar 08:45 :D



    


Kommentarer
Postat av: philip

Yaaay 8a bästa klassen ever!

2011-02-08 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0