So

jag sitter nu på so:n, jag tror att jag är klar så jag tänkte på er och tänkte slänga in ett litet inlägg, philip sitter här bredvid mig och vill att jag ska häsla att han är bästa, osv.. så hoppas du blir glad nu :) Vi slutar om tio minuter och har sedan engelska och sen sluuutar vi! Som jag nämnde igår ska jag hem och plugga men en liten nyhet är att jag ska hänga med a-gänget och gymma, känner mig faktiskt taggad! let's svettas! Vi får tydligen sluta tidigare så måst dra nu, puss på er
's

tänkte ladda up en bild men det verkar inte gå så ni får klara er utan


Kommentarer
Postat av: Vickan

F1 gullig blogg :) Men jäkla härmisar! Haha fast våran är bättre (a) så det gör inget ;) puss på er <3

2011-02-08 @ 14:17:30
URL: http://bredviddanderyd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir glad ;) <3

2011-02-08 @ 14:24:24
Postat av: Kakan

Hasse gillar inte SD :D

2011-02-08 @ 15:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0