Nu är den beställd !

Äntligen så har jag och pappa hunnit iväg till stinsen för att beställa hem en Iphone 4. Är så trött på min gamla mobil från 1300-talet nu. Den bara stänger av sig och krånglar.. otur som jag har måste jag tyvärr ändå vänta fyra veckor tills den kommer. Fast vem vet,  den kanske kommer tidigare ?? :) Jag fick också en bok av Denise Rudberg. Baristas. Har hört att det är bra.

Jag har hittat laddaren till kameran ! :D Så nu har jag laddat ner massvis med bilder. Dom flästa är väldigt gammla, typ från sommaren 08-09 tror jag. Kanske ännu tidigare ?
Aja, vi va ialla fall super söta och här kommer några av dom !

OBS, KOM IHÅG ATT NÅGRA AV BILDERNA ÄR TAGNA FÖR LÄNGE SEN.


Åå så söta vi va ! haha :)

 
Min kära pappa i Spanien typ förra året? :S


Spanien...


Philip, Oskar, Jonatan och Matte påväg till Grönan


Haha, fråga mig inte om hur jag ser ut


Söta Tove i sommras påväg till Italien


De tre syskonen on the flight


Lillbrorsan gillar chips !


Italien, Känner ni igen klocktorner bakom? Det var där de
spelade in New moon


Balla Maja. Vi hyrde hus i Italien med hennes Familj


Haha, checka ut Vilgots min efter en citron..


La familla en Italiano



Riktiga coolingar ! På väg hem från Grönan med Theo och Calle


Long time ago


Surt Jessica? :)


Söta Sarah !


Kommentarer
Postat av: N

fett gulliga!

2011-02-11 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0