16:15

Sitter med svenska och so boken framför mig. Planen är att plugga. Men det går sådär... Jag menar, det är ju inte JÄTTE kul att plugga direkt. Men det borde leda till någor bra i slutändan.
Annars så ska jag iväg till gymmet med A-gänget, och troligen "kolla" på Iphone. Det är så pappa säger. Jag säger köpa (!) men vi får väl se hur det blir ;)

Idag så har jag som vanligt gått i skolan som rullat på bra. Ligger i alla fall inte efter i något ämne än, vilket jag trodde jag skulle göra efter Thailand. Jag värkar ha skött mig ! :) Fast det kommer bli mycket att göra i so.. Ska skriva en uppsats om Franska och Amerikanska revolutionen.  Får väl sätta igång att jobba nu rå ;)

(Skulle läggfa in bilder på Thailand, men hittar dom inte.. Lovar att lägga in när jag hittar dom igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0