you betta work.

tjabba, har haft fullt upp hela dagen känns det som. Direkt efter skolan så åkte jag och klippte mig tillsammans med mamma.. tog tre timmar och var hemma vid 6 igen. Åt middag och pluggade, pluggade och pluggade.. har no läxförhör imorgon och jag har lovat mig själv att bli duktigare i skolan.. mina betyg ser faktiskt inte så jätte ljusa ut just nu. Jag tycker att det är fett svårt att få in allting i huvudet, men nu kan jag iallafall lite mer än hälften så det ska nog gå bättre än vanligt iallafall :) kom också på för en stund sen att jag visst hade spanska också, så har suttit och övat lite på verben.. dck vet jag inte om det är rätt eftersom jag inte hade boken framför mig, men får väl hoppas på det ;) Slänger upp en bild på min nya älskade onepiece också.


kom på sen i efterhand att det kanske var lite tråkigt med en vanlig grå, men jag älskar den ändå! (lolol rimmar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0