yey

hej! sitter vid pappas data nu. vi hade visst med den ut hit :) idag vakna jag vid tolv, sjuuukt skönt! sen dess har jag solat och vart och fikat hos några kompisar. Jag har faktiskt också läst lite i min bok vi läser på engelskan. Så jag har kommit en bit i den iaf. Borde väl läsa ur min svenska bok också, men vi har faktiskt lov så jag skiter i det tror jag! När jag skrivit klart det här ska jag nog lägga mig i solen igen och sen hjälpa mamma med maten eftersom vi troligen får en massa gäster hem hit ikväll. Imorgon ska ellen&maja(mina små systrar) till stallet vid ett så vi lär åka här ifrån rätt tidigt iaf. hoppas på det! Vet inte riktigt vad jag ska göra då, men skulle behöva raka benen och lite sånt, men vi får se. Nu ska jag checka lite andra bloggar så hörs vi kanske lite senare! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0