٩◔‿◔۶ yay,

kom hem från skolan för ett rätt bra tag sen. Gick och gjorde om ett läxförhör på omprovstiden (LÄXFÖRHÖR. vem måste göra omprov på läxförhör?), det var spanska och jag kunde precis lika lite som förra gången.. glömde spanska böckerna i skolan igår. Kom hem vid typ 15:40, satt vid datorn en stund sen började jag skriva på min bokrecension som skulle varit klar för någon vecka sen. bäst man är va? aja, nu är det klar iallafall.. nästan, måste kolla upp ett citat från boken också men den är i skolan så det får bli imorgon. Hade tänkt att börja skriva på min deckare nu.. skulle också varit klar för någon vecka sen.., men vadå, man fick ju faktiskt bara 4 lektioner på sig? dock tror jag att jag har glömt att skicka den från skolans konto, så jag får logga in hemifrån. najs.

ps. Jag vet att det är tråkigt med bildlöst men vad ska jag ha bild på egentligen? har ingen webcam heller så kan inte posta egopix i varje inlägg, synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0