Klantigt värre

Gud vad jag är sur på mig själv just nu. Jag har tappat mitt sl kort. Så jäkl klantigt! Och pappa hade precis betalt 500 kr för att få ändra kortet till plus. Fattar ni? Aja, snacka om att kasta pängarna i sjön. Men jag har varit ute och ltat ett bra tag för at jag tror att jag tappade när jag skulle till affären och det måste ha åky ut samtidigt som jag tagit upp min Iphone. Båda låg i fickan. Mindre smart.. Men inte nog med det. Jag skullle kolla upp hur man får ett nytt kort från sl, för det brukar man ju alltid få när man beställt et från internet. Men då läste jag att man typ måste registerat kortet på sl:s hemsida eller nått. Och det har ju jag inte gjort.. Inte heller så smart. Men ingen är perfect, får trösta mig med det. 
Nu ska jag borsta tänderna och ladda inför imorgon. Puss och kram sålänge !

Tagen på bussen påväg till nsn premiären :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0