Äntligen

Äntligen så funkar nätet igen! Har gårr här hemma och försökt att fixa internett, men som vanligt så funkar det aldrig när man värkligen behöver det.. Jaja, nu ska jag sluta klaga.
Efter skolan gick jag hem till mamma och tog en kopp te. Och gissa vad för te jag hittade?! Ett te med supersöta små röda hjärtan. Synd bara att det inte smakade lika bra som det såg ut. Men som tur är så kom mamma hem med nytt te nyss.
Ja, vad har jag anars hunnit med? Jag har typ provat lite vårjackor som jag rotade fram, men kom ganska snabbt fram till att dom är för klalla just nu. Idag var det ju i alla fall hur kallt som helst. Och snart så är det ju påsk och allt. Brukar det inte vara i ala fall lite varmare då? Är så himla trött på kylan nu. Våren får faktiskt skynda på lite..
Ikväll hoppas jag på att hinna med att åka till gymmet, men tror inte att det blir av. Men nu ska jag nörda datan så vi hörs sen ;) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0