25 april 2011

Nu gick precis dom sista gästerna och jag har äntligen lite tid för mig själv. Jag har ju i och för sig solat lite men känslan av att intebehöva göra något, utan bara gå runt och slöa slår allt. I alla fall efter en fulbokad helg. Jga tror att jag bara ska sitta här framför datan ett tag, kanske ta en promenad med Happie. Jag vill i alla fall inte tänka på vad som händer imorgon. Skolan börjar och jag har som sagt panik! Vi kommer att ha så himla mycket i skolan nu innan etygen sätts. Jag har en känsla av att jag kommer vara en riktig blekfis nu i början av sommaren, eftesom all min lediga tid kommer att gå till att plugga. Not so fucki´n perfect... Det gäller helt enkelt att ta vara på dom sisa timmarna i frihet. Njuta av vädret, livet och det där med att inte ha några planer.





Kommentarer
Postat av: Michaela :)

man kan plugga i solen ;)

2011-04-25 @ 19:34:58
URL: http://baramichaelajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0