it´s funny that how much a bear likes hunny

Nu är påskafton över och det är faktiskt ganska skönt. Imorgon så kan jag bara slappa hela dan utan att behöva vara social med gäster osv. Dagen har i alla fall varit lyckad. Vi åt en stor buffé till middag med massvis med mat, vi har målat ägg och jag har kommit fram till att jag har en riktig naturbegåvning, haha. Jag har fått några påskägg också. Fyllda med godis, pängar och lite smink. Bland annat den där läpp pennan som jag berättade om. Max Faktor lipfinity.
Nu ska jag bara chilla och sätta mig framför tv:n. Men först så måste jag tvinga bort Theo från sitt jäkla call of duty spel eller nåt? :S Aja, det här är nog sista inlägget för idag, så godnatt! 

Så är glad va Vilgot när vi väckte honom vid sju ;)

Men haha, han blev lite gladare när han insåg vad pressenter innebär..

Så här ser jag ut när jag har ätit upp middagen och bara längtar efter att få gå.

Påskäggen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0