and it´s still shining

Nu har våra gäster från Göteborg kommit hit. Det va roligt at få träffa dem igen. Innan dom kom så spenderade jag dagen med Sarah och Jessica. Först va vi hemma hos henne och kollade på allt snyggt hon hade köpt i London. Är faktiskt riktigt avensjuk... Hon hade också köpt en primer till mig från Urbandecay som som inte finns här i Sverige. Den ska vara skit bra och kostade runt 100 kr. Lätt värt pängarna. Eller hoppas i alla fall det;)
Vi käkade lunch hemma hos Jessica, men efterätten blev glass från Sjöbergs centrum. Det va skönt att få en liten promenad också. Vi satte oss vid våran gamla skola (kärdalsskolan) och käkade glassarna, snackade skit och jag fick reda på att jag typ stavar som en kratta. Jag visste att jag stavade dåligt, men herregud! Jag hade skrivit hemma med ä! Nu ska jag seriöst instalra rättstavningsprogram på datan. Ska skärpa mig på riktigt!
Några bilder från idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0