Bajs sladd.

Å, nu får jag snart damp ! Min sladd som man laddar in bilder in i datorn med är borta! Och den här datan tar inte minneskort. Toppen. Jag som äntligen hade lite tid över till att lägga in alla bilder från dom senaste dagarna, och nu så går det inte. Så himla typisk..
Aja, dagen började med att jag som sagt åkte hem till vickan, där Jenny och Sarah edan va och så höll vi på med lite hemligheter. NI kommer få reda på mer senare. Efter ett tag så skulle Vickan åka till hennes land så jag åkte in till Stan för att köpa ett par skor. Mötte upp Sofia och Frida där inne. Vi gick runt lite, men åkte ganska snabbt hem igen. Rästen tänker jag inte ta upp i bloggen. Nu har jag i alla fall käkat och ska sätta mig framför tv:n. Ska kolla med Marcus om han ha någon sladd som kanske passar till kamera, om han inte har det ås ska jag försöka köpa en ny så snabbt som möjligt. Mnenu väntar soffan på mig. Puss så läge!
Bilder från hälgen snodda av Vickan:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0