Somliga är bara fuckin perfect.

Hejhej allihoppa!
Hoppas eran helg varit lika bra som min. En perfekt start på påsklovet :) I fredags sså åkte vi till Mörbyskolan och mötte upp Frida, Vickan och Jenny. Vi drog direkt till stan och hämtade ut biljetter till filmen I am number four. Efterdet åkte vi till donken och käkade. Vi försökte sitta där så länge som möjligt eftersom bion inte började förens halv sex.
Filmen va helt okej, men jag trodde att det skulle vara en typ skräckfilm och inte fantasy. Men som jag skrev tidigare så kan man ju alltid vila ögonen på Alex Pettyfer, och det va vad jag typ gjorde. Fast jag skulle inte gå och kolla på filmen på bio...
efter bio och stan så åkte vi hem och vidare till vickan för att bada i e´hennes utomhus bubbelpol. Snacka om najs asså. Älskar känslan av att typ frysa galet och sen gå ner i ett ryckande varmt vatten som nästan gör ont. Och när man desutom är med stans bästa brudar så kan intedet inte bli bättre.. Efter massa skitsnack och skratt klev v upp ur badet och gick hem till Frida. alla va typ slut, så vi snackade lite men somnade ganska snabbt.
Idag så gick vi upp ganska tidigt för att Vickan och Jenny skulle på typ mopedskola. Vi kakade frukost och hade det najs. Runt halv tolv så gick Vickan och Jenny hem men Jag och Sarah Stannade ett tag till. Vi gjorde inte så mycket. Lysnade på musik, solade lite ochj jag fick en snygg liten rand på magen. Haha, typ stolt. Runt typ halv fem bestämde vi oss för att käka lunch, lite sent kanske. Jag stekte pannakakor medans Frida fixade sig. Sarah sprang som vanligt runt och flamsade. Sarah du vet att jag älskar dig, haha. 
Frida skulle i alla fall gå på teater med sin farmor/mormor och skulle typ vara inne i stan sex, så hon fick slänga i sig maten för att hinna men Fridas pojkvänn räddade henne och skjutsade hene till Mörby(?) så hon hann ändå. Aja, jag och sarah år upp pannkakorna och sen gick vi hem till mig. Vi skulle sätta på en film, men vi hann inte för jag skulle typ äta middag på en gång, så Sarah gick hem och nu sitter jga här. har precis fårr ett litet påskägg av pappa i förskott. men nu ska jag nog gå hem till vickan för att hämta mina smycken, som jag glömde där igår, så vi hörs nog senare. Lägger in lite bilder från helgen. Puss och hej!






  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0