underbart

tjabba, hoooomies.. känner hur bra vi komunicerar, verkligen. heh. Nu sitter jag och äter jordnötter medans jag väntar på att maten ska bli färdig.. är lite hungrig faktiskt. Direkt efter skolan så drog jag och kim till Centrum, gjorde inte särklit mycket, köpte ett par nödvändiga strumpbyxor och en deo, kul va? iallafall, när vi var på väg ut till bussen så gick strömmen i hela centrumet, det var fett med läskigt you know.. Nu när jag kom hem så har inte internet funkat, fett irriterande med tanke på att jag inte har kunnat twittra på hela dagen! glömde att ladda min iPod så den var rätt så död imorse = ingen twitter i skolan = katasrof.. så ja, min dag har varit underbar, eran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0