The sun is shining

Nu är jag färdigduschad och ska snart sätta mig och äta frukost. Jag hoppas att Jessica vaknar snart så vi kan få tag i henne. Planen är ju att vi typ ska hem till henne. Eller det är i alla fall vad jag vill. Vill se allt shoppande från London ju! Jag tror att vi har ganska mycket att snacka om. Har saknat henne så himla mycket..
Runt två-tre så måste jag vara hemma för att vi får gäster från Thailand. Det ska fakiskt bli riktigt kul att träffa dom igen. Men nu så tjatar mamma på mig om att jag ska äta frukost, så vi hörs sen. Puss och hej! :)

Hittade värdens snyggaste bild på mig, Theo och Tove från resan till Italien i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0