Thailand movies

Sitter framför datan hema hos mamma. Efter att Jessica och jag käkat en hel typ kladdkaka gik jag ut med hunden och Jessica stack hem. Mamma hämtade senare mig os pappa och vi åkte till vivo för att handla mat. Sushi för mig och Pizza till mamma. Vi skulle också hyraen film men mamma hittade inte den hon ville ha så då sket vi i det. Haha, hon är lite envis asså ;) När vi kom tillbaka så hitade vi en fin liten böter på fönsterutan. Mamma blev jätte glad och skrattade hela bilresa hem ;)
Efter maten så satte vi oss i sffan och kollade på några videos från Thailand. Man längtarara lite tillbaka... Aja, tänkte lägga upp några här en nu när Jessica visat mig hur man gör,haha.
När mamma lagt lillrorsan å ska vi sätta på mästarnas mästare och efter den får vi se om jag hinner kolla på Stockholm-Båstad på datan. Men nu ska tita lite i Garderoben efter något att a på sig imorgon. Borde og städa lite också..

Ballaste eller vad ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0