teknik åttan

hej! nu är jag hemma. Dagen har som sagt spenderats i uppsala. Vårt instrumment som vi hade byggt lät ju inte så jättebra.. haha, sen gick de inte heller jättebra på frågorna men det gick faktiskt helt okej. Något som det gick super bra i det var i design! Vi vann både i snyggast skyllt och snyggast design på instrummentet! är vi inte grymma?! Det va iaf kul, en annans sak som va lite kul va att sollentuna musikklasser vann hela skiten och alltså så vann sollentuna ALLTING! SOLLENTUNA ÄR GRYMMMAAA. nej, men typ :) haha, aja nu ska jag sätta på ett avsnit av oth och värma mig med en filt, har ni sett vädret liksom? typ storm.
puss
tyvärr glömde jag ta några bilder, men wilma tog några!
så det får bli en favorit i repris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0