Sollentuna C


Shoppingen idag gick bra. Handlade ara lite små saker men lägger upp bilder senare. Vi käkade på Subways och jag och Sarah tog en hel 30 cm macka. Och snacka om att man blev mätt. Ska aldrig ta en sån stor macka igen..
Efter Sollentna c så åkte vi em till Frida för att lämna av ett påskägg men hemligt innehåll. Haha, lyckat blev det i alla fall. Jag och Sarah stannade där en stund och snacka lite om live men efter ett tag så gick Sarah hem. Jag stannade lite till och fick skjuts hem av Åsa och Frida eftersom dom ändå skulle hämta Jenny och åka direkt till Fridas land.
Nyss så fick vi gäster så jag borde ta och vara lite social ett tag. Hörs nog senare. Puss och hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0