snygg var han iallafall

har degat framför tv:n sedan halv åtta idag, men har faktiskt lyckats bli klar med båda svenska grejerna och matten! typ första gången ever. Sista programmet jag tittade på var Grey's anatomy, måste bara säga att en av dom där läkarna är så grymt snygg! hehe, vet inte vad han varken heter på riktigt eller i serien så kan tyvär inte fixa bild på honom men jag är säker på att ifall ni såg kvällens avsnitt så vet ni nog vem jag menar ;) Aja, jag hade iallafall tänkt att dra mig mot sängen nu, är trött som aldrig förr, haha nerå men är jätte trött. Förhopningsvis så orkar jag läsa lite i min bok som vi läser på engelskan.. den är faktiskt as bra och jag är helt fast! hehe, slänger nog upp en bild på den här nedanför, alla måste faktiskt få chansen att veta om den här underbara boken. I'm in love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0