Snart på är det över...


Gissa vad! Jag va uppe redan vid halv sju i morse! På lovet! Min mamma tvingade mig upp för att fira min lillebror som fyller två idag. Men shit vad segt det va att komma upp. Det gjorde ont i hela kroppen och ögonlocken bara åker igen. Då kom jag på att det är såhär det brukar vara fem dagar i veckan. Dom dagarna man går i skolan. Just nu önskar jag att jag bara kunde skita i allt och ha påsklov fram till sommarlovet. Men det kan jag ju tyvärr inte. På måndagkväll är det dags att gå och lägga sig tidigt, och på tisdagen är det dags för att gå till skolan.
Jag ska verkligen försöka att ta vara på dom sista dagarna nu. Men det gör faktiskt ont att tänka på att om bara tre dagar så är påsklovet slut och helvetet börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0