Slush i solen :)

Tjena tjena!
Idag va det barnvakt som gällde igen. Men jag skulle inte hämta Vilgot förens tre så jag och Oskar köpte slush och satt och snacka ett tag i solen. Ap skönt ;) Efter det gick jagoch hämtade upp Vilgot och vidare hem. Mamma kom hem runt fem och "tog över Vilgot". Jag började städa lite i mitt rum, så nu är det rent och fint.
Snart så ska jag iväg på dans efter ca två veckor. Känner på mig att jag kommer vara ganska stel.. Haha, har inte direkt hunnit stretcha under lovet :P Men är det lov så är det!
Men nu är det dags för att byta om och kanske plugga lite om jag hinner innan bussen går. Hörs kanske ikväll men antagligen inte. Kommer att vara helt slutkörd.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0