skypee jao

hej på er! det blev inget mer plugg, kanske hinner med de lite senare. men jag har iaf vart ute med hunden, tjockat mig med godiset som var kvar sen göteborg och kollat på lite olika tv-serier. nu ska jag iaf skypa med min härliga bruds :) eftersom jessica fyller år idag och jenny fyller år på torsdag så ska vi planera hur vi ska göra i helgen!
Jag känner att den här veckan inte kommer bli särskilt lugn om man säger så.. imorn är det bara hem och rå plugga, onsdag är det träning men vet inte om jag ska gå på den eftersom jag har lite hemlisar att göra, torsdag ska jag dit jag ska praoa och snacka med dom lite och på fredag så är det troligen då vi ska fira mina favvobrudar :p så jag har rätt fullt. Anteckna gärna btw. Men nu ska jag kolla om resten av tejjerna är online! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0