Skype med dom bästa ;)



Kom hem från dansen för ett tag sen och sitter just nu och skypar med Jessica, Jenny och Sarah. Vi försöker att planera helgen men det är lite svårt.. skai nte tråka ut er med några detaljer.
Snart så ska jag hoppa in i duschen och efter det blir det sängen. Så himla skönt att slippa tänka på plugg hela tiden. Det värsta är över för tillfället så kan bara ta det lungt och leva livet på riktigt ;)
Dansen idag gick bra. Jag fick reda på en helt sjuk grej om Stadsministern men tänker inte dra det här i bloggen. Haha, nu blir ni allt nyfikna va ? :P Jag fick också reda på att en av alla dansuppvisningar kommer att vara framför pressen. Massvis med media folk osv. Sjukt kul ! :D Aja, nu måste jag hoppa in i duschen. Tror inte jag skriver mer ikväll, så godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0