right back where we started

kom hem runt tre och sedan dess har jag kollat på lost och duschat, juste kollade lite på tv också. mår mycket bättre nu iaf, är fortfarande lite trött. det suger nu när det e så hiiimla fint väder, jag vet inte vad jag har tänkt göra ikväll, eftersom en viss person inte svarar i sin tfn ,hostwilmahost, så vet jag faktiskt inte riktgit. men det kanske bara bli en hemma kväll, vi får se helt enkelt. nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar på jessica på faceboook. wiho, hon hälsar! :) hon har det tydligen det rätt bra i london, shoppat för massor av pengar och glider runt i linne, rätt najs sådär :)
jag tog inte några bilder när jag va hos morfar så det fick bli några från förra gången dom hade valpar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0