resarö

hej! nu är jag hemma från min moster. hoppade studsmatta med mina härlig kusiner och lite sånt. innan det var jag&wilma i sollentuna som wilma berätta. Jag fick med mig två linnen, ett skärp och strumpbyxor hem. när vi va klara åkte vi hem till frida och överraskade henne med en påskpressent, hehe. tyckte faktiskt att vi va riktigt fyndiga, men tyvärr får ni inte veta innehållet :) mamma hämtade iaf upp mig där sen och så fortsatte vi till resarö. Nu hade jag tänkt sätta på ett avsnitt oth. Imorgon hoppas jag på att jag, wilma & jessica ska leka, men måste höra med jessica så hon kan också! hon kommer förresten hem från london ikväll, har saknat dig gumman! :)
puss på er
snygging till kompis jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0