Play some music

Sitter och dunkar some music efter en lite seg dag hemma. Men söndagar ska väl vara så? Haha, vila sig inför en hel skolvecka. Jag har i alla fall inte gjort så mycket. Kollat på lite oth, käkat lite och typ läst.
Imorgon blir det dans hela eftermiddagen och kommer som vanligt hem sent. Så förvänta er inte någon bra uppdatering från min sida.
Juste, berättade jag att när vi va på restaurang i fredags så satt vi på samma restaurang som Lars Lejonborg. Haha, inte för att jag vet vem det är. Nån politiker väl? Vi fick i alla fall googla på honom för att se om det värkligen va han :)
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och tvätta lite kläder. Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0