The time of my life

Sitter och kollar igenom en kompis blogg. Hon bor i Thailand och hon och jag gick i samma skola me massvis med andra. Och nu ser jag hur kul dom värkar ha det. Längtar så sjukt mycket tillbaks. När hela klasssen sov över hos en kompis och kollade på skräckfilm hela natten i hennes hemmabio. Vi käkade massor med chips och hjade det så himla bra inser jag nu. Vi solade tillsammans och chillade galet. Hoppas värkligen att jag får träffa dom snart igen. Lite bilder från några av de absolut bästa tiderna i mitt liv.

De helt sjuka kvällarna när vi dunkade music och grillade på stranden






Spelkvällarna




Sleepover @ Ellies place





Alla andra minnen och stunder man aldrig glömmer






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0