mycket stuff

tja, är hemma från kyrkan nu, var faktiskt inte så kul idag.. jag fattade typ ingenting av lekarna :p aja, Wilma och Sarah drog in till stan och skulle fika men jag åkte hem eftersom jag måste packa! Har knappt börjat med det än, fast det är ju inte direkt någon panik.. måste bli klar idag dock eftersom jag åker hemifrån tio i sex imorgon bitti. Men det är nog lungt ;)
Nu har jag precis ätit lite lunch och sitter och diggar lite chris brown, nice. aja, dagens planer är att först titta på alla 14 youtubes, sen ska jag bomba pappas iPod med min musik.. måste ha en backup ifall min slutar funka, det har varit lite fram o tillbaka med det de senaste veckorna. Sen har jag bara packningen kvar, men det kan ta sin lilla tid med tanke på att man måste fixa småsaker som Shampoo, ansiktskräm, parfym och lite så. Måste föresten också bstämma om jag ska ta med min systemkamera eller den lilla digitalkameran? Mycket att göra så det är bäst att jag sätter fast, peeace jao


en gammal bild på mig och min belieberSister, ett år sen <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0