Morgon promenad


Igår bestämde jag mig för att gå upp tidigt för att ta en lång promenad med hunden. Och jag gjorde det! Trodde inte att jag skulle komma upp tillräkligt tidigt, med jag lyckades släpa mig upp ur sängen. Jag gick en lång promenad med Happie, hämtade upp en spansk ordbok hemma hos pappa, och nu så sitter jag här.
Vid tre så kommer massa folk hit igen och firar mig lillebror, igen. Innan det så vill jag hinna sola lite, men igår så påminnde Camilla mig om att vi har en spanska uppgift som skulle lämnas in under påsklovet, så jag har exakt en halv dag på mig att skriva den. Vi får väl se hur det går.. Antagligen inte alls. Aja, dags att sätta igång tror jag. Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0