Middag hos kusinerna

Som jag skrev förut så va jag och Jessica inne i stan en snabbis, men vi shoppade nästan inget. Båda köppte små söt tofsar man kunde ha i håret till mini flätor, but that´s all. Planerar att åka in någon mer dag om jag orkar. Har fortfarande lite kvar att handla.
vi åkte från stan runt tre, och va vid mörby typ 20 över. Men där fick vi vänta i typ en halvtimme. Lite segt, men vi fördrev tiden på Åhlens.
Fyra mötte jag pp rästen av min familj och så gick vi vidare till mina halvkusiner. Deras hund har precis fått valpar och herre gud så söta dom va! Seriöst. Men haha, dom va busiga. Bet i allt dom fick tag i ;)
Men nu så ska jag äta lite godis ur ett av mina påskägg och mysa framför tv:n. Lägger upp dagens outfit senare. Pussar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0