me, my self and I

tja! nu har jag som vanligt kollat på en massa oth avsnitt! det känns som om alla inlägg är typ likadana. behövs förbättras alltså! men jag har pluggat också 42 engelska glososr har jag lärt mig, hur grymt? nej men dom var ganska lätta, som archipelago tillexempel - någon som vet vad det betyder? aja, jag sa ju förut att jag skulle ladda upp lite nya bilder men jag insåg nyss att jag inte bara är dålig på att ladda upp, utan att fotta också. men några kan ni få! nu ska jag plugga lite mer, eller nej det gör jag sen, jag ska sätta på ett avsnitt till! puss på er

Kommentarer
Postat av: Jeeeennyy

Bilder från dagen? :D bra isf där Sarah ;) puss <3

2011-04-26 @ 23:39:49
URL: http://bredviddanderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0