Lördags chill i mjukisdressen

Kom nyss hem från gymmet och sitter i min supersköna nya mjukisdress. Körde ganska hårt idag. Speciellt med styrkan. Pappa hjälpte ;) Strechade ganska mycket också. Mitt mål är att kunna gå ner i spagat på båda benen och kanske kunna gå ner i split. Grejern är att jag har sträkt mig på ena bebet och det har inte blivit riktigt bra en. Därför har jag tagit det väldigt lungt. Känner mig som en stel lite pinne på dansen.. haha. Det ser i alla fall ut som om att jag får ett månadskort nu nästa gång jag ska till gymmet. Pappa tänkte köpa ett hel-års kort, men jag tyckte att det va bättre att prova en månad och se hur det går.
Snart så ska jag nog sättap på en bra film och hoppas att fia svara på mitt sms. Och juste, jag har ju lite godis kvar sen igår, najs asså ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0