London Calling

Det här blir nog sista inlägget innan jag åker till London imorgon, måste gå upp vid 5 så jag tror inte riktigt att jag orkar skriva någonting då ;) Jag ska iallfall gå och lägga mig snart, ska bara plocka ihop lite småsaker och byta om till pyjamas sen så! Vet inte om jag kommer blogga någonting från London, jag kommer att ha med mig datorn men jag är rätt säker på att jag kommer ha andra saker att göra än att sitta och nörda framför den, men om ni har tur så kanske det blir något inlägg iallafall... får hoppas på att tjejerna håller er uppdaterade under tiden ;) Jag kommer hem på torsdag också ifall att någon ville veta det. Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga men vi hörs antagligen på fredag eftersom att jag kommer hem rätt sent på torsdagen! godnatt :*

Tumblr_ljt5my9bna1qb9uyvo1_500_large
Starbucks, I'm coming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0