kvälls bloggning

hej på er! visst va hemlisen kul?! vi hade iaf sjukt kul när vi spelade in den! sen jag uppdatera sist har jag legat i soffan och kollat på lost. rätt awsome. nej men det va najs med en lugn kväll, fast egentligen så lär jag ju ha det resten av kvällarna av det här lovet också.. tror jag ska ut till landet imorn, eller först ska vi nog till mina kusiner och sen ut till landet. på landet så lär jag inte göra annat än att läsa min bok och ha typ tråkigt. yey. aja, tänkte berätta om något helt annat. Vet inte om jag sagt det förrut men jag ska iaf opereras den 10 maj. Har ju haft ont i mitt knä sen i augusti, så dom ska ta bort eller göra något med minisken i mitt knä. och jag fick nyss hem ett brev om att jag inte får äta något inom dom närmaste sex timmarna osv, även att jag kommer vara nedsövd. fatta läskigt. känner att det här blev ett väääldigt intressant inlägg också.. aja, nu är klockan tolv och jag ska dra mig mot sängen tror jag. är bajs trött. puss
förra påsklovet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0