kbry liksom

hej! jag har seriöst sovit i över två timmar efter jag kom hem ifrån skolan så jag lär ju inte kunna sova ikväll.. Men jag somnade inte förens kvart i tolv igår så det förklarar väl saken. När jag kom hem åt jag lite mellis och sen satte jag mig här och gjorde typ ingenting, eller jag övade lite på glosorna till engelska provet. Sen skickade jag även min spanska uppgift till min lärare. Efter det var det så att jag tänkte vara duktig och sätta mig i sängen och läsa, men självklart så somnar jag ist. men det var faktiskt skönt.
Mina föräldrar åker till Florida på lördag så då ska farmor bo här i helgen och vakta(!) oss och sen kommer mormor på måndag. Dom har inte riktigt koll på allt här hemma så dom är här idag och ska få lite info och sånt. Vi ska även fika snart. Fast jag funderar på att inte ta något eftersom jag hitills inte har ätit något ontyttigt den här veckan(!!) och tänkte fortsätta så. Men vi får se hur det går :p Nu ska jag checka facebook lite. puss
inga bilder från idag heeeller. .

Kommentarer
Postat av: sarah hjort

asså, jag älskar nor mest! min älsklings diamant ^^ du förtjänar all kärlek i världen gummsan. Även om du hatar mig älskar jag dig <3

2011-04-28 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0