i've got it

tjaaa, förlåt för den usla uppdateringen från min sida men jag har haft fullt upp hela dagen! slutade vid två, då satt jag kvar i skolan till tre för skulle på en sak med styrelsen, (jag sitter i styrelsen i elevrådet) där planerade vi lite om hur vi ska göra imron, det är nämnligen elevrådetsdag. wihoo. jag åkte iaf hem vid fem och när jag kom hem satte jag mig och gjorde matteläxan, är inte riktigt klar men det får gå som det går sen fick jag värsta paniken för jag hittade inte mitt musik papper och vi har prov imorn och jag kunde naaada. så jag sprang runt i hela huset och sen ringde jag wilma så skrev jag ned allt hon sa, snäll hon e :) sen vid sju drog jag på träning, åkte hem och nu sitter jag här och pluggar. väntar även på att alla brudarna ska logga in på skype så vi kan ha ett litet taalk. efter det ska jag hoppa in i duschen, sen blir det ännu mer plugg och till sist sängen! Men nu är klockan mer än kvart över så snart borde dom väl ringa, så jag ska sluta skriva nu och göra mig beredd. fett sats. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0