icke bra

tja! skolan idag rullade på som vanligt, inget speciellt berätta så det här kommer troligen bli ett inlägg precis som alla andra.. nu lär ju ni bli jättetaggade på att läsa också! nej, men jag kommer iaf inte ihåg hur mycket klockan va när jag kom hem men någonstans efter tre. Jag gick typ direkt upp och satte mig här och gjorde lite spanska. Vi ska nämnligen skriva om hur vår dröm kille ska se ut och vara, men vad ska man skriva liksom? jag skrev iaf typ tre meningar och sen satte jag på ett avsnitt *trummvirrvel* one tree hiiiill! och sen ett till efter det :) om 50 minuter går bussen från sjöbergs centrum så jag borde nog gå ner och äta något.. ska nämnligen på träning, mina knän har blivit värre så idag lär det bli ren styrka bara. yey men nu måste jag faktikst gå! puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Haha okej men jag tycker ni ska börja ta lite bilder med iPhonen i skolan :) :P haha

PUSS!!

2011-04-27 @ 18:09:48
URL: http://bredviddanderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0