i wan't more

nu är jag hooome. dagen har vart huuur seg som helst och jag har haft världens huvudvärk. Efter skolan så åkte jag och jessica iaf till upplands väsby. kan ju säga att jag blev  rätt besviken på vart jag ska praoa.. hahaha, asså det ser inte ens ut som ett fik, utan det ser ut som ett hur där någon bor typ. och något annat som jag blev lite förvånad över va att min handledare är dvärg, ja ni hörde rätt, dvärg. Visst, det e väl inte värsta dealen men jag kände mig seriöst som värsta jätten när jag pratade med henne :oo hoppas verkligen att jessica också får prao där men vi skulle ringa dit imorn och höra! får bara hålla tummarna helt enkelt! :) nu ska jag sätta på ett avsnit av oth och ta något att dricka, puss
skolavsluting last year, fyfan va jag längtar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0