Hej bränna!

Gud vad jag älskar det här vädret! har legat ute med bikini i solen nu i stort sätt hela dan och det syns. Solen tar faktiskt här i Sverige med! :D men nu tror jag att jag ska hålla mig inne ett tag. Vill inte bränna mig..
Kvällen igår va i alla fall lyckad. Lite kallt mot slutet kanske, men sålänge som solen va framme va allt perfekt ;) Hoppas på att kunna göra det någon mer gång under påsklovet.. Rästen av dan tror jag ska spenderas vid datan, men jag drar kanske ut och springer en runda. Vi får se. 
Juste. Jag kan inte lägga in några nya bilder just nu eftersom min kamera inte har något batteri och laddaren är hemma hos mamma. Hämtar den senare idag. Puss så länge !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0